5 Nisan 2011 Salı

Her topa koşamazsın Nadal!

ATP dun sonlandi, Federer ve Nadal'in cekismesini izlemek gercekten eglenceliydi, ama kendi adima soylemem gerekirse Federer'in kaybetmesini istemezdim, ne var ki olmadi.


final maci hayli cekismeli gecti, djokovic ve nadal ciddi bir mucedele verdiler, ancak bundan galip cikan taraf djokovic oldu ve nadali 4-6, 6-3 ve 7-6 lik skorlarla 2-1 yendi. Nadal Federer'deki nadaldi ama karsisinda teknik oynamayi seven, sert toplardan cok isabetli slicelari tercih eden bir Federer yoktu. karisinda kondisyon olarak en az kendisi kadar guclu bir djokovic vardi ve o da cok sert ve isabetli oynuyordu, ve galiba biraz da stratejik olarak daha hazirdi nadaldan, isin dogrusu sert kayaya carpti nadal...

Gorunen o ki nadal tum stratejisini tabi varsa; federer ustune kurmustu ve ise de yaradi, federer gibi bir raketin oyunu bozuldugunda basına gelenleri gormek isteyen varsa cumartesi gunku federer-nadal macini tavsiye ederim, zevkli miydi hayır ama teknigin karsisinda kondisyonu gormek isteyen goz atsin. Ne var ki sornasini pek kafasina takmamis oldugunu gordum nadalın, final macinda nasil olsa alirim diye cikmisti, iste orda yenilginin baslangicini gormek mumkun bizler icin, unlu soz vardir ya "asla rakibini kucumseme" ben pazar aksami bunu gordum sahada.

sporda kondisyon cok onemli, hatta belirli seviyedeki teknikten sonra cok cok daha onemli oluyor ancak her zaman da yeterli olmuyor, nadal biraz djokovic icin strateji gelistirmeliydi, msl alcak toplari deneyebilirdi uzun rakibine karsi. ancak ben toplara kosarim, gelene sert vurur koseye gonderirim, rakibi yorarim diye dusundu(?); yok dusundugunu de sanmiyorum sadece ona alismisti, bir yere kadar da yapti bunu ama kendisi de yoruldu ve sonrasinda oyunu yonlendirebilen kazandi kosan degil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder