3 Mayıs 2012 Perşembe

2.el araç...



sahibinden.com'daki araç ilanlarından...

aracım arkadan küçük bir darbe sonucu hasar almıştır arkadan çarbınca  öndeki arabaya çarptım yani arka tanpon orjinal degişti öntanpon tırnakları işlem  gördü  tüplü işli olup 2013 yılına kadar muaynesi tamamdır koppile boya yaptırdım çünkü kendini usta zanneden lere boyatım olmadı bende kopile boyatdım durum bundan ibretdir raabam yürürü on numara dır mekanik aksamında bir sıkıntı yok  arabayı eşim kullanmakdaır kendi aracımı satınca eşimin arabasına bindim bindigim günde bu olaylar geldi başıma fiyatı o bakımdan uygun yazdım cuzi bir pazarlık yapaırım  ayarında veya üzeine para alabilecegim araçla modeli bir araçla takas düşünürüm tabiki kafama uyan araçlarla    ÖLÜCÜLER ARAMASIN  MSJ ATMASIN YOK 20  BINIM VAR 22 IKI BINIM VAR *** CA RAKAMLAR SOYLEYENE KUFREDECEM BILGINIZE 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder